توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان 

توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
حمزه رمضانی گفت: در راستای اطعام نیازمندان هم زمان با شب های قدر ۴۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و در بین نیازمندان توزیع شد.

 «حمزه رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای اطعام نیازمندان هم زمان با شب های قدر ۴۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی روستای کوتک پائین کهنوج بیان کرد: هر ساله در آستانه فرارسیدن شب های قدر با مشارکت اعضای کانون و اهالی محله سفره های سحری در مسجد محله گسترده می شد تا فقیر و غنی در کنار یکدیگر از سفره با برکت حضرت علی علیه السلام بهره مند شوند اما امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برپایی سفره های سحری نبود.

وی افزود: بنابراین تصمیم گرفتیم امسال با جمع آوری کمک های مومنانه اهالی محله، غذای گرم پخت کرده و با حفظ کرامت و عزت نیازمندان روستا غذای نذری را در بین آنها توزیع کنیم.

رمضانی ابراز کرد: به منظور اجرای رزمایش مواسات و همدلی ۲۵ سبد غذایی هر یک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان در بین نیازمندان محله توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی روستای کوتک پائین کهنوج اظهار کرد: اولین گام این رزمایش شناسایی نیازمندان و خیرین بود که با همکاری اعضای کانون این امر محقق شد و با جلب کمک های مومنانه خیرین، توانستیم سبدهای غذایی شامل اقلامی همچون مرغ گرم، ماکارونی، برنج، کنسرو ماهی و زولوبیا را تهیه کنیم.

وی عنوان کرد: از دیگر فعالیت های کانون در راستای رزمایش مواسات و همدلی، جمع آوری فطریه بود که الحمدالله با مشارکت اعضای کانون مبلغ ۲ میلیون تومان جمع آوری شده و به صورت نقدی به ۶ خانوار نیازمند محله براساس تعداد اعضای آنها، اهدا شد.

رمضانی با اشاره به سایر فعالیت های کانون در ایام کرونایی، اضافه کرد: در این ایام به منظور حفظ سلامت اهالی، با همکاری اعضای کانون، سم پاش و مواد ضدعفونی کننده تهیه کرده و مسجد و امکان عمومی روستا را ضدعفونی کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی روستای کوتک پائین کهنوج بیان کرد: همچنین در راستای اجرای طرح ملی راهکار، گروه مجازی متشکل از اعضای کانون و اهالی روستا راه اندازی کرده ایم و نکات بهداشتی و راه های پیشگیری از کرونا را در این گروه به اشتراک می گذاریم.

وی ابراز کرد: از آنجایی که امسال بر خلاف سال های گذشته به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مناسبت هایی همچون بزرگداشت روز قدس و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وجود نداشت بنابراین به منظور بزرگداشت این مناسبت ها، مطالبی مرتبط با آنها در گروه به اشتراک گذاشته شد.

رمضانی در خاتمه اظهار کرد: علاوه بر این به منظور بهره مندی اعضای کانون به ویژه قشر نوجوان از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در روز قدس و سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، از طریق همین گروه آنها را نسبت به برگزاری ساعت سخنرانی رهبری از شبکه های صدا و سیما آگاه کردیم.

پایان پیام/ 586